Wednesday, January 15, 2014

Boringeksis! B)

Ey sista! Ey Brotha! Long time there isn't post from me. Are you miss me ? ._. Oke saiki aku kate ngepost sesuatu rek. Yg jelas foto terbaru gua. Lek kate komen engko ae, ndelok2 sek fotone arek kece B)

Sahabat pengertian itu.. Yang ngasih sesuatu WOW buat someone. Gua bangga punya sahabat kaya dia! Dia yg ngasih gua kejutan tiket konser Nidji :3 Ador48le Concert!


Lu semua ga perlu ngeluarin duit buat kece, tabung aja tuh duit buat masa depan lu entar. Lek prinsipku seh ngene "Kece ga harus berduit, yang penting asik" cekelen rek prinsipku. So, elu ga perlu ngeluarin duit buat aksi gaya lu. KECE CUMA BUTUH ASIK BUKAN SOK AKSI. Lek kon sok aksi iso diwara alay. Wes ta percoyo o ambek aku, omonganku iki lurus bre. Nek mbelok yowes sepurane B)






Kon ngerti a ? Gak yo ? Oh iyo aku durung ngomong -oo-

Semenjak gua masuk penjara suci (pondok ------), malu gua jadi semakin tak terkendali (?) Maksud e ngene, mosok angger koncoku lewat mesti tak sopo. Coba o mbiyen ? Mosok tau aku nyopo arek polahe aku isinan. Bisa bayangin ga kalo gua punya malu ? ._. Berkat aku melbu penjara, saiki koncoku rapet kabeh ambek aku. Gak lanang gak wedok, wes pokok e sayang kon kabeh rek {}

Lha kok aku maleh curhat .-. Aku ngepost foto maneh yo rek, kulonuwun~




Teddy Bear iki ngelengno aku sesuatu. Emboh opo



Nah, lek iki ancen niat hunting tapi kok onoooook ae seng lewat. Iyose guduk dalanku -oo-




Sampe malem pun gua tetep ngeksis. Serasaaaa gua paling kece di jalan ini. Padahal gua yang paling anjrit! GOD..



Suwon yoo. Berkat kalian semua gua jadi ada sedikit perkembangan. Berkat kalian juga gua jadi eksis dimana mana. Big thanks {{{}}} loveyoumuah :* :D salam cium ku gawe kabeh seng nang kota Gresik - Suroboyo. Byeee~

No comments:

Post a Comment